[HSŁ] Spacerspejs

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Nie, 26 Lip 2020, 14:10:15 CEST

niedz., 26 lip 2020 o 14:00 Robert Cezary Kujawa przez Lodz
<lodz w lists.hackerspace.pl> napisał(a):

> Nie mam Tele, nie chcę instalować własnościowych programów :P
> Zanim będę kontynuował, właśnie uświadomiłem sobie, że wróciłem do Łodzi z osiemnastki na 40 osób i mam pytanie, czy w ogóle mogę do Was dołączyć. Jeśli wolicie nie, to nie ma problemu, ryzyko nie zawsze kończy się zabawą, pójdę se gdzieś do lasu sam, jak prawdziwy spacerbuszmajster 8)
>
> A zgadać możemy się tutaj, nie trzeba mostkować :P

OK, specjalnie dla Ciebie zrobiłem mostek na ##hakierspejs-spacery na
IRC na Freenode. Możesz domostkować po Matriksie ;) Wolę żebyśmy
wspólnie dogadali godziny, a jak będziemy na jednym chacie to bedzie
szybciej - dlatego jeśli możesz, dogadaj się z nami tam ;)

Co do koronki, ja myślę że OK, ale jeśli ktokolwiek będzie coś miał
przeciwko, będzie trzeba kwestię przedyskutować.