[HSŁ] Spacerspejs

Robert Cezary Kujawa kujaw w protonmail.ch
Nie, 26 Lip 2020, 14:00:01 CEST

Nie mam Tele, nie chcę instalować własnościowych programów :P
Zanim będę kontynuował, właśnie uświadomiłem sobie, że wróciłem do Łodzi z osiemnastki na 40 osób i mam pytanie, czy w ogóle mogę do Was dołączyć. Jeśli wolicie nie, to nie ma problemu, ryzyko nie zawsze kończy się zabawą, pójdę se gdzieś do lasu sam, jak prawdziwy spacerbuszmajster 8)

A zgadać możemy się tutaj, nie trzeba mostkować :P

Serdecznie pozdrawiam, Robert Cezary Kujawa

Wysłano z aplikacji ProtonMail

-------- Oryginalna wiadomość --------