[HSŁ] Fwd: [HS WAW] Badanie kwestii prawnych pozostałych HSów - list z pytaniami

Jacek Wielemborek mail w d33.pl
Sob, 25 Lip 2020, 14:47:38 CEST

Dostałem to off-list (spoza HSŁ):

> brak wentylacji i ogrzewania... wilgoc widoczna na zewnątrznych i wewnętrznych ścianach. niezdrowo dla urządzeń i członków.
>
> czy "gry konsole" to poprzedni najemca czy właściciel? jaki masz
> dokladnie adres bo zdjecia są bez kontekstu, telefony wskazują na
> pośrednika w wynajmie nieruchomości.
>
> szukaj dalej, trzymaj się cieplo i sucho.

Adres to Próchnika 8. Tbh opisałem ten lokal przede wszystkim po to,
żeby mieć jakiś przykładowy jako punkt odniesienia. Bardziej
interesują mnie kwestie typu "co wypada zrobić przed/poza podpisaniem
umowy". Formalności, kwestie prawne, itd. Tak czy siak, dzięki za
feedback - o wilgoci wcześniej żaden z członków nie wspomniał, możliwe
że to przeoczyliśmy.

Swoją drogą, jeszcze w temacie samego wyboru lokalu: zaczęliśmy się
bawić w przykładowe aranżacje lokali "pi razy oko" - tak wyglądał
szybki projekt pierwszego pokoju dla Próchnika 8:

https://planner5d.com/view/?key=a02ab391b65689118fd6ec7a0b1b1c1b

A tak mój, razem z ogłoszeniem którego dotyczy:

https://planner5d.com/view/?key=eb4c65ba2c9ae29390e1a6712c461242

https://www.olx.pl/oferta/biuro-przy-centralu-i-trasie-wz-CID3-IDFncUm.html#f986a88b6a

(adres: Mickiewicza 15)

Widzicie coś dużego co przeoczyliśmy?