[HSŁ] Poszukiwanie lokalu - pierwsze kroki :)

Martyna Kołosowska martyna.kolosowska95 w gmail.com
Czw, 16 Lip 2020, 20:09:11 CEST

Hej ;)

W czwartkowe popołudnie wybraliśmy się w 5 osób do centrum, aby obejrzeć
lokal, który zaproponował nam Aleksy.
Lokal mieści się w bramie przy ulicy Próchnika 8 (OLX-
https://www.olx.pl/oferta/lokal-przy-ul-piotrkowskiej-35m2-CID3-IDA05uL.html).
Składa się z dwóch "pokoi", jest też łazienka, okna zasłonięte roletami z
zewnątrz (drzwi podobno też - nie wiem, nie widziałam ;)). Ogólnie rzecz
biorąc, lokal jest jak najbardziej w zasięgu naszych oczekiwań (dobra
lokalizacja, dobry metraż), natomiast głównym "problemem" jest to, że
umowa, którą zawieralibyśmy na wynajem, byłaby na rok (bez możliwości
wcześniejszego jej wypowiedzenia przez nas). Prąd jednofazowy 25A.
Problem z wynajmem na rok jest taki, że to spore ryzyko, a nie ma jak się z
tego wycofać w razie czego. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie?
Będziemy wdzięczni za jakikolwiek feedback. ;)

Buziaczki :D
Wasza Marti <3