[HSŁ] Pospolite ruszenie jutro o 17:00 - kto może?

Jacek Wielemborek mail w d33.pl
Śro, 15 Lip 2020, 16:32:17 CEST

śr., 15 lip 2020 o 16:22 Robert Cezary Kujawa <kujaw w protonmail.ch> napisał(a):

> Kurła, ja jutro mam lekarza na ŚmigłegoRydza o 16:30 :/ a nie dałoby rady przełożyć z pol godziny później?

Niestety nie bałdzo, pani przez telefon dała do zrozumienia że ta 17
to dla niej i tak już dość późno. Nie przejmuj się - to przede
wszystkim spotkanie "treningowe": chcemy zebrać doświadczenie w
wybieraniu i oglądaniu mieszkań oraz rozmawianiu z potencjalnym
gospodarzem. Prawie na pewno to nie będzie ostatni lokal, jaki
oglądamy.