[HSŁ] Pospolite ruszenie jutro o 17:00 - kto może?

Robert Cezary Kujawa kujaw w protonmail.ch
Śro, 15 Lip 2020, 16:22:31 CEST

Kurła, ja jutro mam lekarza na ŚmigłegoRydza o 16:30 :/ a nie dałoby rady przełożyć z pol godziny później?

Wysłano z aplikacji ProtonMail

-------- Oryginalna wiadomość --------