[Łódź] Do zobaczenia pojutrze!

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Pon, 27 Sty 2020, 13:42:08 CET

Hej,

Obiecałem więcej szczegółów na temat pojutrzejszego spotkania, więc oto i one:

1. Widzimy się - jak już powiedziałem - pojutrze: środa 29 stycznia,
godzina 18:00, w pubie 6 Dzielnica na Piotrkowskiej 102 w Łodzi.

2. Mamy rezerwację na dwie godziny na pół dużej sali oddzielone kotarą
- później planujemy po prostu część nieformalną. Marcin z 6 Dzielnicy
mówił że zwykle o tej porze nie ma żadnego ruchu i będziemy mogli w
spokoju wyciągnąć laptopy, podpiąć się do ich wifi i w spokoju sobie
wspólnie hakierzyć.

3. Merytorycznie, mam taką propozycję: zróbmy sobie 15-30min burzy
mózgów w modelu "unconference" - każdy może zaproponować temat, po
czym pójdziemy za tym co interesuje większość. Jeśli będzie nas
wystarczająco, podzielimy się na grupę. Temat może być "na sucho" lub
wspólnym haczeniem - patrząć po spotkaniu w Eclipse, myślę że szybko
znajdziemy kilka ciekawych tematów. Z mojej strony, mogę na przykład
poopowiadać o tym jak wyglądają konferencje hakerskie (kongres,
DEFCON) i to, co wiem o lowlevelowych aspektach Linuksa.

4. Chciałbym też obgadać z Wami to, co do tej pory udało mi się
osiągnąć organizacyjnie z Kacprem i Damianem, powiedzieć co jeszcze
jest do zrobienia i zaprosić do pomocy. Jeśli kogoś to bardzo obchodzi
a nie będzie mógł przyjść, mogę temat poruszyć tutaj - choć zamiast
pisać wolałbym mówić ;)

To jak, widzimy się w środę? Możecie przyjść bez uprzedzenia, ale
super będzie jeśli dostanę maila albo wiadomość na Telegramie, żebym
wiedział mniej więcej kto przyjdzie. Weźcie też znajomych, szczególnie
jeśli są w temacie :)

Do zobaczenia!
Jacek