[Łódź] No dobra. Jaki projekt robimy dalej? MPK?

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Czw, 16 Sty 2020, 12:22:41 CET

LukeN z Telegrama puścił w obieg formularz z propozycjami projektów. Zróbmy
w internetach małą burzę mózgów, napiszmy co nam przyjdzie do głowy! Ja
póki co wpisałem trzy rzeczy, może wpiszę więcej. Proszę o zaznaczenie, czy
czujecie się kompetencji żeby pociągnąć projekt, czy tylko rzucacie pomysł.
Link do formularza jest tutaj:

https://forms.gle/vjQx6RDMetn83E5D6

A lista tylko-do-odczytu ze wszystkimi pomysłami tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1srqyB9S9XGBKWYmRs-PzGvgPIT5DCfoY1azSgmwErhc/edit?usp=sharing

śr., 15 sty 2020 o 23:58 Jacek Wielemborek <wielemborekj1 w gmail.com>