[Łódź] Kongres Komunikacyjny Cebula 2020 - kto będzie?

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Czw, 27 Lut 2020, 14:52:12 CET

Hej,

Jednym z powodów, dla którego założyłem HSŁ było to, że na wszelkiej
maści konwenty hakerskie raźniej jest jechać w grupie. Stąd pytanie:
czy słyszeliście już o planowanym w tym roku Kongresie Komunikacyjnym
Cebula 2020? Pytam, bo zerknąłem dziś w podgląd agendy i zaczyna
wyglądać legitnie:

https://cfp.cebula.camp/kkc-2020/sneak

Czas i miejsce akcji:

24 kwietnia godz. 16:00 - 26 kwietnia godz. 21:37 (ostatni weekend miesiąca)
Hotel Orle, ul. Lazurowa 8, 80-680 Gdańsk-Sobieszewo

Bilety można kupić tutaj:

https://tickets.hackerspace.pl/cebulacamp/kkc20/1/

Zapisy do 18 marca. Dajcie znać jeśli jedziecie.

Do zobaczenia!