[Łódź] Spotkanie #5 - 10 marca 2020 (+podsumowanie poprzedniego, zrzutka, konto na FB?)

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Śro, 26 Lut 2020, 10:15:19 CET

Hej,

Dzięki za wczorajsze fantastyczne spotkanie! Mam nadzieję, że
bawiliście się tak dobrze jak ja :)

Dla nieobecnych: wczoraj zaczęliśmy tworzyć Mariusza, naszego
Telegramowego bota. Ma już własne repo na Githubie, podpięty autobuild
na Docker Hubie i deploy z automatycznymi aktualizacjami, który w tym
momencie pracuje na moim domowym komputerze. Mam nadzieję, że bot
będzie nam dalej umilać zabawę Telegramem i przetrze szlaki do
wspólnego kodzenia następnych rzeczy. Ogarnęliśmy też wspólnie parę
kwestii organizacyjnych. Kacper ogłosił zrzutkę na naklejki z logo
HSŁ. Jeśli ktoś chce się dorzucić i kupić parę czarnych naklejek
4x4cm, niech pingnie użytkownika @gazowany_smalec na Telegramie.

Wypróbowaliśmy też formułę z projektorem - jako, że był to
eksperyment, chętnie usłyszę co sądzicie na ten temat: co było dobrze,
a co możnaby spróbować zmienić.

Zarezerwowałem już w Centrum OPUS kolejny termin spotkania - 10 marca,
znów we wtorek od 17 do 20 na dużej sali. Można się odhaczyć tutaj:

https://www.meetup.com/Hakierspejs-%C5%81od%C5%BA/events/269000997/

Z przyjemnością informuję też, że skończyliśmy zrzutkę na opłacenie
konta na meetupie - czyli jakoś do końca lipca powinniśmy móc z niego
korzystać. Zastanawiam się, czy nie byłoby to dobrym pomysłem pojawić
się na Facebooku - sam nie mam tam konta i wolałbym uniknąć jego
zakładania, ale jeśli ktoś wystąpi przed szereg z propozycją jego
poprowadzenia, pochwalę inicjatywę :)

Jacek