[Łódź] Logo

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Sob, 15 Lut 2020, 13:05:15 CET

Jako że logo zostało na Telegramie bardzo ciepło przyjęte, niniejszym
ogłaszam że od teraz będzie naszym oficjalnym znakiem rozpoznawczym.
Następny krok: ogarnąć naklejki. Ktoś zna jakąś drukarnię która by nam
niedrogo zrobiła ze sto sztuk z wycięciem? Załączam pliki svg (grafika
wektorowa) oraz PNG w wysokiej rozdzielczości. Oba w wersji białej i
czarnej. Mam nadzieję, że optymalizacja svgo nie zrobiła z tego logo
zbyt dużej sieki ;) Całość dostępna jest w tej paczce, na licencji CC0:

https://drive.google.com/drive/folders/1o-I9kdnDOaW512R7eTgZjvDzOnV-hbeE?usp=sharing

Załączam też plik źródłowy "wszystkie wersje" w wersji oryginalnej,
prosto od mojego kuzyna. W razie czego można z niego w Inkscape'ie
jeszcze raz wyciąć te loga i się nimi bawić.

A tym commitem wprowadziłem je na stronę główną:

https://github.com/hakierspejs/homepage/commit/139d1436d4b1ef2df947de01d4a0774db821960b