[Łódź] Najbliższe spotkanie: wtorek 25 lutego (+zrzutka, nowy serwer)

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Sob, 15 Lut 2020, 11:10:08 CET

pt., 14 lut 2020 o 22:41 Sergiusz 'q3k' Bazański <q3k w hackerspace.pl>
napisał(a):
> Maszyna to Dell M610. Ma stare dyski SAS (2x300G, 2.5"), jak chcecie
> lepsze to musicie nam wysłać albo zapłacić :P. Poza tym dostaniecie tyle
> adresów IP ile potrzebujecie. SLA dziewięć piątek.

To brzmi aż za dobrze, dzięki! :D Zarzuciłem wstępnie temat na
Telegramie i wygląda na to, że jesteśmy zainteresowani. Mówiłeś na
IRCu o tym że chcesz najpierw żeby Wam prawnicy jakiś papierek w tej
sprawie przygotowali - daj znać jak już będzie do podpisania.