[Łódź] Poprzednie spotkanie, następne i zrzutka na meetupa

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Nie, 2 Lut 2020, 19:32:34 CET

Hej,

Ten mail będzie o: 1. spotkaniu z ostatniej środy, 2. zrzutce na konto
na meetup.com, 3. najbliższym spotkaniu. Postaram się streścić :)

1. Dla tych, którym nie udało się dotrzeć: w ostatnią środę
spotkaliśmy się w 10 osób, siedzieliśmy razem w 6 dzielnicy do ok.
22giej. Głównie rozmawialiśmy - pamiętam na przykład temat szczegółów
protokołu Lightning w Bitcoinie i dyskusję na temat tego czy skanery
mikrofalowe na lotniskach to dobry pomysł. Poruszyliśmy też parę
kwestii organizacyjnych - ustaliliśmy że na ten moment zostajemy przy
telegramie i liście mailingowej i zawieszamy temat rejestracji
stowarzyszenia na jakieś dwa spotkania. Przeszliśmy przez listę
projektów którą stworzył LukeN i nawet jeden z nich udało się ruszyć!

2. W trakcie spotkania ogłosiłem zrzutkę na konto na meetup.com -
logika była taka, że żeby osiągnąć masę krytyczną i móc kiedyś wynająć
jakąś przestrzeń, potrzebujemy ciut więcej niż 10 osób. Zebrałem 8
wpłat po 15zł, co razem daje 120zł. Niestety źle policzyłem kwotę do
zebrania - 6miesięczna promocyjna subskrypcja na meetup.com kosztowała
po przewalutowaniu 213zł, a ja w pubie policzyłem że jakimś cudem
150zł wystarczy. Jesteśmy więc do tyłu 93zł, które wpłaciłem z własnej
kieszeni (potwierdzenie przelewu mogę podesłać). Będę potrzebował
jeszcze kilku przelewów po 10-15zł na poniższy numer konta:

55 1140 2004 0000 3002 7656 1893

Szczególnie zachęcam tych, którzy jeszcze nic nie wpłacili a chcą
wesprzeć inicjatywę - 15zł to mniej więcej tyle co dobre piwo albo
kawa na mieście. Aktualny stan zbiórki dostępny jest na stronie
https://lodz.hackerspace.pl. Będe go raz na jakiś czas aktualizował,
jak tylko zauważę nowe przelewy. Z góry wielkie dzięki!

3. Oficjalnie ogłaszam następne spotkanie - odbędzie się ono 11 lutego
w Centrum Opus, przy ulicy Narutowicza 8/10 (czyli zaraz przy
skrzyżowaniu z Piotrkowską). Zarezerwowałem nam dużą salę w godzinach
17:00 - 20:00, ale jeżeli ktoś musi się spóźnić, to tak czy siak
zapraszam :) Szczegóły dostępne są na poniższej stronie:

https://www.meetup.com/Hakierspejs-%C5%81od%C5%BA/events/268327310/

To chyba na tyle. W razie pytań lub uwag na temat któregokolwiek z
tych pytań zapraszam do odpisania na tego maila lub poruszenia tematu
na Telegramie.

Do zobaczenia! :)