[HSŁ] OpenTTD: mam nadzieję że nie zniechęciłem? ;)

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Czw, 30 Kwi 2020, 10:16:40 CEST

Hej,

Na ostatnim spotkaniu Beniamin zrestartował nasz serwer OpenTTD z nową
mapą. Do tej pory widziałem, żeby dołączył tylko kpc. Mapka jest
całkiem spora i tym razem jest miejsce na różnego rodzaju konstrukcje
z pociągami. Jeśli ktoś nie wbił ostatnio albo czekał na informację o
starcie od nowa - zapraszam! :) Nie zniechęcajcie się tym że już tyle
punktów natrzaskałem, bo tu nie chodzi o rywalizację - chyba że dla
kogoś jest to motywatorem.

Informacje o serwerze, grze i tym jak ją zainstalować można znaleźć tutaj:

https://lists.hackerspace.pl/pipermail/lodz/2020-April/000104.html

Do zobaczenia w grze!

~d33tah