[HSŁ] Rozwój osobisty vol 2

Nikola Adamus nikola.adamus w gmail.com
Śro, 29 Kwi 2020, 17:29:36 CEST

No ok, ale z czego mam się uczyć? Czytałam o systemach operacyjnych (
https://www.amazon.com/Operating-System-Concepts-Binder-Version/dp/1118129385
próbowałam
się przebić przez to), o tym jak działają procesory. Wszystko spoko, moge
czytać tylko często jest tak, że połowa do mnie nie dociera, bo mam za mało
zrozumienia innych tematów albo myślę, że rozumiem, a potem i tak nie
zostaje w głowie? Nie wiem trochę jak to lepiej wytłumaczyć. Jasne, siedzę
na Linuxie tylko ot trochę mało chyba (zwłaszcza, że nie robię jakiś
nietrywalnych rzeczy, pracuję na nim po prostu i użytkuję).

Może spróbuję usiąść nad C# skoro chcę coś spróbować napisać w Unity?