[HSŁ] Opis wydarzenia

Beniamin Dudek beniamin.dudek w yahoo.com
Sob, 25 Kwi 2020, 22:09:13 CEST

Hej,

Sorki, że tak późno.

Dopisałem coś od siebie i trochę poprawiłem całość. Opis jak dołączyć od
Jacka tyczy się w sumie obu wydarzeń, więc dałem to na koniec. Mam
nadzieję, że nie namieszałem.

Jakby coś było trzeba więcej to daj znać.
Tak w ogóle gadałem z bratem i może nam przygotuje jakąś grafikę, którą
moglibyśmy się reklamować, więc może wstrzymajmy się z info do
poniedziałku ok? Jak coś uda mu się machnąć to wrzucimy na fanpeja a jak
nie to bez grafiki będziemy wysyłali.

Jakoś na dniach przygotuje dokładniejszy program z przykładami, które ew
wrzucimy na jakieś repo i będę się na tym opierał na live.

Pozdrawiam,
Beniamin