[HSŁ] Koduj z Hakierspejsem

Nikola Adamus nikola.adamus w gmail.com
Wto, 21 Kwi 2020, 09:08:41 CEST

Hej!

Ostatnio usłyszałam, że mamy tylko 9 lajków na FB i;) Zaczęłam się
zastanawiać, jak można o nas opowiedzieć większej liczbie ludzi i tak sobie
pomyślałam, że może warto zrobić jakieś krótkie tutoriale o tym, co fajnego
można zakodzić podczas lockdownu. Bawimy się Grafaną i botami do Telegrama
oraz Mumblem, więc może coś o tym? Poziom skomplikowania zależy od tego,
kogo chcemy do siebie przyciągnąć, ale nie polecam robienia materiałów dla
totalnych hardkorów.

Ja od siebie mogę zaoferować pomoc w redakcji i pisaniu (PL/ENG).

Pozdro,
Nikola