[HSŁ] Wczorajsze spotkanie: co zmieniamy, co zostawiamy? (+podsumowanie)

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Nie, 19 Kwi 2020, 14:12:30 CEST

Hej,

Dzięki za wczorajsze spotkanie! Dla nieobecnych, m.in: rozmawialiśmy
ciut na tematy organizacyjne (m.in. kwestię mieszkania), offtopiliśmy
o wege jedzeniu, zrobiliśmy akcję "pokaż swoje biurko", zbridge'owałem
mumble z IRCem, naprawiłem opis Mumble w Grafanie, Nikola opowiadała o
klawiaturach mechanicznych, BluRaf eksperymentował z bootowaniem
Linuksa w ARM-owej VMce, Beniamin pisał pastebina w Ruście (Rocket) po
czym przeszedł do pokazywania ficzerów neovima, o 21:37 zaśpiewaliśmy
Barkę, a Kacper streamował na Twitchu eksperymenty z TempleOS.

Jak widać, dużo się działo. Wypróbowaliśmy nową formułę (5h spotkania)
i o ile uważam że było super, chciałbym od Was usłyszeć, jak Wam się
podobało. Co w tej formule było fajnie, co możnaby zmienić? Nie
ukrywam, że najchętniej usłyszę konsturktywną krytykę. Zauważyłem że
kilka osób które zwykle się pojawia tym razem nie wzięło udziało a
parę poszło sobie przed zakończeniem spotkania - ciekawi mnie, czy
wynika to z tego jak przebiegło spotkanie i jeśli tak, co możnaby
poprawić.

Oto moje propozycje na następne spotkanie:

1. Livestreaming z ReactOSem: https://reactos.org,
2. "GameJam" pt "recykling już istniejących gier" (usprawnianie
gameplayu np. w Violetland)
3. Pierwsze spotkanie z Koduj Dla Polski Łódź - ogłosiłbym je na
meetupie KDPŁ i zaprosił ludzi stamtąd, po czym razem wymyślilibyśmy
jakiś projekt,
4. Linux From Scratch: https://linuxfromscratch.org

Pozdro,
~d33tah

PS. Wpłynęły kolejne przelewy ze składkami! Ksiemgowy dzielnie
automatycznie aktualizuje nasz stan konta na stronie i na Grafanie -
na ten moment potrzebujemy zebrać już tylko 270zł, żeby osiągnąć
założony cel 1500zł miesięcznie. Wielkie dzięki, to bardzo motywujące!
:)