[HSŁ] Wynajem siedziby - lista potencjalnie dobrych lokali

Beniamin Dudek beniamin.dudek w yahoo.com
Sob, 18 Kwi 2020, 15:26:48 CEST

Hej,

Świetny pomysł, żeby wykorzystać pada do tego typu dokumentów!

Lista wygląda obiecująco, mi najbardziej przypadła do gustu piwnica.
Jest duża, w ścisłym centrum, łatwo byłoby do niej trafić i ma fajny
klimat. Tego typu miejsce mogłoby się fajnie zapisać w lokalnym krajobrazie.

Pozdrawiam,
Beniamin