[HSŁ] Wynajem siedziby - lista potencjalnie dobrych lokali

Kacper Szmigiel szmigielkacper w gmail.com
Czw, 16 Kwi 2020, 16:48:39 CEST

Hej!

1. najs
2. najs
3. ciasno w opór, bo w skład powierzchni wchodzi kuchnia i łazienka +
wejście od ulicy na minus
4. piwnica, zdania na ten temat są podzielone
5. lol nie ma zdjęć
6. obawiam się wszystkich wad kamienic, ciężko się hackuje w rękawiczkach +
nie wiem czy chcemy jedno wielkie pomieszczenie czy 2 mniejsze
7 obiecująco, ale ponownie jedno duże pomieszczenie
8. wygląda jak siedziba "Bogusław Łęcina usługi budowlano-remontowe"
9 mój osobisty faworyt pod względem powierzchni i aranżacji, ale
lokalizacja ssie fiuta
10. ciasno jak za ten hajs + parter na minus

IMO lokal nr 2 nokautuje inne ceną, ma 2 pomieszczenia, przy czym do środka
wpada sporo światła. Jeśli mielibyśmy możliwości finansowe to lokal nr. 1
też można rozważyć, bo składa się z dwóch niezależnych części co daje fajne
możliwości (no i ma 55 metrów xD). Nr. 9 podoba mi się nawet bardziej niż
2, ale to jedna z takich lokalizacji do których każdy ma daleko. :/

Pzdr,
Kacper

śr., 15 kwi 2020 o 18:11 Martyna Kołosowska przez Lodz <