[HSŁ] Finanse HSŁ: potrzeba jeszcze 700zł/mies

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Wto, 14 Kwi 2020, 16:12:03 CEST

Hej,

Pomyślałem, że poczekam do podsumowania finansów na moment po
świętach. Dobra wiadomość: jesteśmy w połowie! Na naszej stronie
lodz.hackerspace.pl widnieje informacja o aktualnym stanie naszych
finansów. Na ten moment dorzuciło się 6 osób i razem zebraliśmy 800zł
- dwie osoby wpłaciły po 200zł i reszta po 100zł (+/- 2zł). To
oznacza, że do naszego celu 1500zł/mies brakuje nam jeszcze 700zł,
czyli kolejne 5-7 osób zakładając aktualną wielkość składek.

Bardzo dziękuję tym osobom, które już się dorzuciły - wizja wynajęcia
lokalu kiedy pandemia zostanie ogarnięta stała się dużo bardziej
realna. Jednocześnie wielka prośba do tych, którzy deklarowali wpłatę
składki po wypłacie: zróbcie przelew jeżeli możecie. Nie uda nam się
zebrać pieniędzy, jeżeli wszyscy pozostali założą, że wpłaci ktoś
inny.

Co do tego jak pieniądze zostaną użyte - podtrzymuję wszystko co
napisałem w mojej wiadomości sprzed dwóch tygodni:
https://lists.hackerspace.pl/pipermail/lodz/2020-April/000064.html

Pozdro,
d33tah