[HSŁ] Przypomnienie: jutro mumble

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Pon, 13 Kwi 2020, 11:38:09 CEST

Hej,

Jutro o 18 zgadujemy się na mumble. Szczegóły tutaj:

https://www.meetup.com/Hakierspejs-%C5%81od%C5%BA/events/269914647/

Moja propozycja tematów:

1. Ulepszenia plakatu wg Piotrka:
https://lists.hackerspace.pl/pipermail/lodz/2020-April/000076.html
2. Linux From Scratch na tmate: https://linuxfromscratch.org,
3. klient bittorrent napisany od zera w Pythonie,
5. language server protocol w neovimie i/lub lowlevelowe szczegóły,
6. rozgryzienie czegoś przez reimplementację: zlib? szkic ext4 w
wersji read only? (z tym drugim już ciut próbowałem -> [0])

Chciałbym też obgadać całodniowe haczenie na mumble, najchętniej w
weekend - moglibyśmy wejść w jakiś temat głębiej i np pobawić się w
to: https://rachelbythebay.com/w/2020/04/11/pengrun/

Dajcie znać jeśli coś szczególnie was zainteresuje. Jeśli usłyszę
więcej niż jeden głos na jakikolwiek konkretny temat, mogę spróbować
pokierować w tym kierunku spotkanie :)

Jacek

[0]: https://github.com/d33tah/a-look-at-ext4