[HSŁ] Plakat

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Pon, 6 Kwi 2020, 13:56:50 CEST

Bardzo mi się podoba plakat #2! Tak jak napisałem na Telegramie,
jedyne co bym zmienił to dopisał dwukropek po "first level".

Swoją drogą dopiero teraz zauważyłem, że przed łódką i po niej, na
plakacie są dwa inne symbole z gry w życie. Mają jakieś znaczenie, czy
zostały wybrane "tak po prostu"? ;)

Also, na jakiej licencji udostępniony jest ten plakat? Możnaby
pomyśleć o jego wydrukowaniu.

niedz., 5 kwi 2020 o 16:08 Beniamin Dudek przez Lodz