[HSŁ] Prośba o link do spotkania na Mumble

Robert Cezary Kujawa kujaw w protonmail.ch
Nie, 5 Kwi 2020, 18:16:47 CEST

Ależ ja dostałem linka w odpowiedzi mailowej.
Tylko teraz patrzę, że mail został wysłany tylko do mnie, nie na listę, od Kacpra. Prawdopodobnie nacisnął "odpowiedz", a wtedy mail wysłany jest tylko na skrzynkę osoby zainteresowanej. Jesli użyje się "odpowiedz wszystkim", to odbiorcami zostają lista mailngowa i nadawca wiadomosci, na którą się odpowiada. Nie wiem w sumie, czy tak to powinno działać, czy nie.

Serdecznie pozdrawiam,
Robert Cezary Kujawa

Envoyé depuis ProtonMail mobile