[HSŁ] Prośba o link do spotkania na Mumble

Beniamin Dudek beniamin.dudek w yahoo.com
Nie, 5 Kwi 2020, 17:58:29 CEST

Hej,

W gwoli ścisłości, dla przyszłych pokoleń czytających nasze archiwa.

Robert pomimo braku szybkiej odpowiedzi z naszej strony, dotarł na
mumble'a i było fajnie.

Następne spotkanie 7.04, więcej info tutaj:
https://www.meetup.com/Hakierspejs-%C5%81od%C5%BA/events/269860278/

Pozdrawiam,
Beniamin