[HSŁ] Składki na wynajęcie lokalu

Jacek Wielemborek wielemborekj1 w gmail.com
Śro, 1 Kwi 2020, 16:12:39 CEST

śr., 1 kwi 2020 o 14:37 Kacper Szmigiel <szmigielkacper w gmail.com> napisał(a):

> Hej,
>
> Wpadł mi do głowy jeden pomysł: może dobrze było by abyś zapisywał jakie kwoty wpłynęły w danym miesiącu?
> Mam na myśli coś w rodzaju "5 przelewów po 100zł, 8 przelewów po 50zł,  21 przelewów po 37zł" itd.
> Pozwoliłoby nam to w przyszłości oszacować ile przeciętny hakier się dorzuca, jakie kwoty pojawiają się najczęściej - pomogłoby to ustalić "sztywną" składkę która pasowała by optymalnie dużej liczbie osób.
>
> Pzdr
> Kacper

Taki mam plan - pierwsze podsumowanie pewnie zrobię jakoś na początku
maja. Na razie zacząłem skrobać ten projekt:

https://github.com/hakierspejs/ksiemgowy

Idea jest taka, że skoro mBank wysyła mi względnie łatwo parsowalne
powiadomienia w formie HTML, mógłbym zrobić dwie usługi: pierwsza
sprawdzałaby mi maila i wrzucała do bazy info o tym, kto ile zapłacił
(zanonimozowane), druga wystawiłaby API z tego typu statystykami.
Priorytetem byłoby też udokumentowanie tego projektu i napisanie
jakiegoś testu integracyjnego, żeby inni mogli mi pomóc.

Dodatkowo widzę to jako dashboard na Grafanie, ale tej jeszcze nie
postawiłem, a na ten moment jestem wymęczony targaniem zapasów ze
sklepu ;) Dam znać, jak coś w tej sprawie ruszy - w międzyczasie
chętnie usłyszę dalszą część tych pomysłów.